asocialmom Asafeymeninannesi hadi ya ben 4 aydır sağıyorum henüz olmadım belim ağrıyor olcak gibi ara ara
Asafeymeninannesi asocialmom Doğum şekliniz nedir? Normal? Sezeryan? Sezeryan ise, sezeryandan da kaynaklanabilir. Yada regl gününüz yakındır 🤗
asocialmom Asafeymeninannesi sezaryen oldum ilk zamanlar hiç ağrım olmadı belimde son 1 ,2 haftadır başladı
Asafeymeninannesi asocialmom Bende de yeni yeni baş göstermeye başladı 🤦♀️ Kiminin beline kiminin başına atar ağrı, sızı derler de bakalım
Milasmom asocialmom emmiyo 4 aylikken tamamen birakti zaten zar zor emiyodu uykulu muykulu doğduğundan beri sagiyodum ama 10 gundur cok azaldi mamaya başladım
Kezikez Adet olmakla sut sagmanin ne ilgusi var ya anlayamadim 🤔 ben de adet olmayi bekliyorum daha olamadim sut sagmakla ne ilgisi var emzirsem adet mi olcam sagdigim icin mi olmuyorum?
Balkizannesi asocialmom kızım 3 buçuk aylıkken regl oldum ve biraz garipsedim 🙈🙈 uzun zamandır olmayınca tuhaf geldi 🤭🤭
asocialmom Balkizannesi ben bi yandan olmak istemiyorum böyle çok rahat 😂 ağrılı filan geçiyor çünkü benim adetim ama bi yandan da bekliyorum 🤦🏼♀️