gocebebirbayan 12+1 deyiz daha ama çok merak ediyorum. Hayırlısıyla sağlıkla doğsun inşallah 🙏🏻🙏🏻🥰 https://imgyukle.com/i/RrH4L6
Rubab_Mommy gocebebirbayan bu işlerden anlamam ama kiza benzettim,☺️Sag salim kucaginiza alin in şe ALLAH💕🌸🤲
Solocann gocebebirbayan doktor görmüyorsa biz nasıl görücez ki 🤧zaten görenleri de anlamıyorum ne göz var millette hayırlısıyla kucağınıza alın 💕
gocebebirbayan Dondurmalikahve çok teşekkür ederim doktor da şimdilik erkek dedi bende heyecanlanıyorum attım annelerden de yorum almak için işte 😊😊🥰♥️
gocebebirbayan bikerem Allah razı olsun ♥️ Kız erkek farketmez zaten benim ki merak işte hemen isim düşünmek birşeyler almak istiyorum 😁🙈 doğumu düşünmek istemiyorum ama ilk ameliyatım kötü geçmişti çünkü 🥲
bikerem gocebebirbayan bu dogum cok cok kolay gecsin saglikla insallah,Rabbimin verdigine şükürler olsun,nasil heyecanlı nasil mutlu bir bekleyis😍 gonlunuze gore versin inşallah