Kızlar bebeğim antibiyotik kullandı iki gün farklı etki görünce bıraktım ama özel bölgesi çok kötü pişik oldu
bepantol, hametan, zeytinyağı, kantaron yağı kullandım geçmedi ara sıra acıyorum yıkıyorum da ne önerirsiniz nasıl geçecek bu bebeğim hep orasını tutuyor:(