azizeylmzas ben 2.ci gun baslamistim sanirim. O hap evet 21 gun ama hapi birakir birakmaz zaten regl olmuyorsunuz. 1 hafta icinde regl oluyorsunjz zaten bu da o sureye denk geliyor. Yalniz unutmamaniz gereken husus hapi kullanmaya basladim hop korunmama gerek yok artik derseniz hap daha vucuda alisana kadarki surecte direk hamile kalirsiniz. Ben evlenmeden 3 ay once baslamistim ve evlendigim gunden sonra hic hap disinda korunma yapmadik ben hapi biraktim 2 ay normal korunduk 3.cu ay da hamile kalmistim cok sukur