efnanannesi22 7 haftalık bebeğimin yüzü pütür pütür oldu öpülmektenmi bilmiyorum sudocrem kullansam fayda edermi yada bisey olurmu?
Asd12345 efnanannesi22 ilk haftalarda benim kızımda da olmuştu gözlerinin çeversinde büchen di heralde nemlendirci süt gibi bir şey vardı o iyi gelmişti
ayazco efnanannesi22 Sudocrem bebeğin sadece bebek bezi bölümünde kullanılır yazıyor üzerinde canm ona bak kullanma
Naciye07 O kadar çok opmeyin,opturtmeyin ya daha minicik koklayın mis gibii🥰🥰 ben Bepanthol sürüyordum puturluk olunca alerji falan olunca
efnanannesi22 Naciye07 ben opmeye kıyamıyorum ama cevredekiler opuyoopmeyin diyemiyorumda alinirlar diye