AA201207 Merhaba, kamp için belirlenen tesislere gitmeyi düşünen veya giden var mı memnun kaldınız mı bilgisi olan varsa paylaşabilir mi
hemsire09 AA201207 birkaç sene önce adana yumurtalıktakine gitmiştim yemek odaları va güzeldi ama sıkıcıydı bilmiyorum ben çok sıkılmıştım deniz alanı küçüktü ve adanada yapacak hiçbir şey yoktu 😊
AA201207 Hmdkly başvurular başlamış sanırım fiyatlar belli olmuş bende Didim veya urla olabilir diye düşünüyorum ama bilemedim
Okuroya Biz geçen sene düşündük ama vazgeçtik hep pis bebekle gidilmez diye yorum yapmışlardı Google üzerinden baktığımız zaman
Hmdkly AA201207 evet başlamış Didim’e başvuru yapmak istiyoruz ayvalıkta sanırım sadece konaklama varmış 2022 sonuna kadar yeme içme restoran kapalı olacakmış sadece kafe açıkmış antalya bize uzak kalıcak yani çocuk var die ama didimde de havuz yokmuş kafalar karışık 🤭