Kızlar merhaba 60 kilo ile hamile kaldım ve 40 a yakın doğuma son 3 ay kilo aldım hastaneden geldiğimde tartıldım ve 94 kiloydum daha da yüksekmiş hastane sonrası gitmiş halimdi yani 😔şimdide 86 oldum ve göğsümun altından başlayan 20 haftalık hamile gbi karnım var ve hiçte gidecek gibi durmuyor 😔benim vücudum hızlı kilo almaya ve hızlı kilo vermeye müsait , emziriyorum ekmek pilav kestim geçen hafta diyet yapayim bol su içeyim dedim ve sütüm o gün kesildi akşamına 1-2 damla süt geliyordu ve bebeğimi ilk defa ağlama krizine girdigine şahit oldum açlıktan 😔 tabi hemen diyeti bıraktım 2 ay oldu doğum yapali hiç bı pantolona giremiyrm esofman pijama tarzı takılıyrm nolacak böyle bilmiyorum varmı ben kadar vahim durumda olan dicm ama eminim yoktur 😔bu arada hiç yirtigim yok saniyrdum karnım biraz inince karın altlarim full yırtık ve kırmızı kırmızı biri sanki tirnaklamis ,ne yapacam ya bana yardım edin psikolojim alt üst oldu