deletedmom2200 Ronida01 beyin gelişimi canım ah beyin gelişimi çok çok çok önemli bu dönemde bunu sadece anne sütü ve formül süt ile sağlayabilirsin lütfen verme yoğurt nedir kefir nedir 6. Aydaki bebeklere verilir Allahım kafayı yiyeceğim ben nasıl doktorlar var ya 😭😭😭
Ronida01 Minikprenseees [silindi] deletedmom2200 biryavuzkusu bugün başka doktorlar görüştüm hayır diye şoka girdi hoca ben mamaya devam edeceğim mama da anne sütü gibi olmasa da ihtiyacı olan herşey var dedi sonra zten yiyecek herhalde kilosuna bakıp farklı tatlar yesin istedi doktor. Mama hep aynı tat anne sütü gibi değil netice de ...
[silindi] Ronida01 yanlıs anlamıs olmayasanız pekı o doktor dıplomasını nerden almıs acaba dıye dusundum😒 yapmayın cookkk kucuk daha
Minikprenseees Benim kızım da 2.5 ay emdi sadece ama dr 4 aylıkken başlattı meyve sularına şu an 5 buçuk aylığız meyve püreleri, yumurta, peynir, yoğurt 3 gün dene ver tek tek dedi
deletedmom2200 Ronida01 anne sütüne o kadar yakın ki artık formül sütler İnan bana hiç farkı yok dersek abartmış olmayız. Sen elinden geldiğince formül süte devam et hatta 1 yaşına kadar ağırlıklı olmalı. Yine doktor tavsiyesiyle tadımlara başlarsınız çokta önemli bişe değil yemiyorlar zaten keşke hep anne sütü formül süt içse de bizde aç kaldı diye kendimizi heba etmesek 😄😄😄
Minikprenseees Ronida01 ama hazmedemez sürekli uğraşırsınız. Mamalar anne sütü gibi olmasa da gayet yeterli 4 aya kadar sabredin derim
Asafeymeninannesi Ronida01 D vitamini eksikliğimiz var ve 5 5.5 aylık olmadığımız için doktorumuz az daha bekle dedi Anlam veremedim 🤦♀️ Doktor değiştirmeniz en makbulü ☺️