Lilatmz benim kızımında 3 aylıkken yüksek çıkmıştı. Sizin oranlarınızın 3-4 katı kadar hem de. Gastroenterolojiye yönlendirdiler bizi. İstanbul Bakırköyde Prof. Dr. Tufan Kutlu ya götürdük. Kendisi aynı zamanda cerrahpaşa da hocadır. Tufan Bey fiziki muayenesinde ve gelişiminde sıkıntı olmadığı için takip edicez 1 yaşına kadar normal dedi. Başka yan etken olmadığı için. 9.ay kontrollerinde yine yüksek ancak ilki kadar değil gerileme var düzene girecek dedi.
Detaylı anlattım ben korktum siz korkmayın diye. Çünkü bana dedilerki bu değerler yüksekse ya bir kas hastalığı var ya da karaciğere tutunmuş bir hastalık var. Direkt olarak doğru değil. Bir çok yan etkenle birlikte değerlendirilmesi en uygunu. Doktoruna gösterin en doğrusunu söyleyecektir. Sağlıkla büyüsün 🌸