Kızım 6-7 aylık olduğundan beri bana yapıştı resmen hiç bi şey yapamıyorum kimsede durmuyor bensiz olunca sürekli ağlıyor oysaki sürekli ananedir teyze kuzenlerle de birlikte ama hep beni istiyor annemlere 1 saat bırakıp hiç bi işimi halledemiyorım ve bu durum beni gerçekten çok yıprattı napmam lazım lütfen akıl verin