Tonrikanne Bebeğinde mama kullanan ve kabuzlık yaşayan oldu mu nasıl geçti? 2 haftadır kabız bebeğim farklı marka mamalar deniyoruz
Defneda_m Tonrikanne benim bebeğim 36 günlük 20 günlükte sonra bizdede başladı Aptamil kullaniyirduk bebelac Gold a başladık ama bence tüm mamalar yapıyor kakasida katı oluyor 3 günde bir yapıyor benim kızım biraz zman geçince düzelir diye umut ediyorum
Tonrikanne Defneda_m benim bebeğimde kabızlık makatta yırtığa yol açtı. Kendi kendine yapamıyor kakasını uyaran gerekiyor yoksa kaka katı olduğu için çok ağlıyor