Gozdecik2 merhaba benimde bebeğim 4 buçuk aylık.bu ay 500 Gr almıştı.dr.umuz geçen aydan bir öğün mama vermemi söylemişti ama kziim asla kabul etmedi ne yaptıysam iciremedim.bu ay kaşık mama dene dedi sadece pirinç unlu.yada pirinç unundan muhallebi yap keçiboynuzu özü ile tatlandirabilirsin dedi.hipp in 4 aydan itibaren kaşık mamasını aldım.zar zoruna yedirdim hergun bazen hiç yemedi ama ne yerse dedim.kasik mama bitti simdi ise pirinç unuyla muhallebi yapıyorum yedirmeye çalışıyorum.insallahbise yaramıştır bu ay kilo almıştır.kafasi da küçük kalmış çünkü.cok icerliyorum.