Redpanda merhaba evet almıştım ama 2 yıl oldu inanın hatırlamıyorum ne aldığımı ama 6 aldım galiba çünkü uçları biberon gibi delik değil kesik gibi oluyor bebeğiniz küçükse 6 alın 9+ olanın daha büyük olabilir deliği zaten akışı fazla oluyor biberon göre ama ben çok fazla kullanmadım 1 yaşından sonra pipetli mataraya geçmiştim