Emzik mevzusnu sorucam tecrübeli annelere. 4 aylık bebeğim. Emziği ara ara tutuyo. Uykuya geçişte tutuyo sonra bazen ağzndan atıyo bazen ben alıyorum sonra uyanıyo falan. Acaba uykuya emzikle daldığı için ilerde sıkntı yaşanıyormu. Bıraktrmak çok zor oluyomu. Diş yapısını fazla bozarmı ,konşmaya başladgnda ağız yapısı değiştiğnden kelimeleri garip çıkaryolarmş. Bu emzikle alakalı mı acaba. Bunları merak ediyorum bilen varsa… 🙏🏻🙂