cansuali Kızlar 5 aylık oğlum var sürekli pişik oluyor ve Bepanthol hametan kullandım ama bir işe yaramadı sırf zeytinyağı da kullandım o da işe yaramadı sizin önerileriniz neler ne olur yardım edin sürekli tekrarlıyor biraz geçiyor sonra yine tekrarlıyor
gokcekocyigit07 cansuali Kızım 6 aylık. Daima mustela kullandık ve çok memnunum, üzerine krem yok 😌 bence hemen al ve farkı gör 👌🏻