Merhaba arkadaşlar, kırkım çıktıktan 9gün sonra adet oldum ve bir daha olmadım. Şuan adetim 8 gün gecikti. Bu süreçte 1 kez korunmalı ilişkimiz olmuştu. Hamilelik testi almaya korkuyorum inşallah değilimdir😔 bu arada emziriyorum. Sizce normal mi gecikmesi🧐