Merhaba hanımlar 🌺bende polikistik over var , doğum yaptıktan sonra 2-3ay düzenli oldum ama sonra yine bozuldu ve 2-3 aydır olmuyordum ay hamileyim diyede korktum 🙄doktora gittim oda bişey demedi bu hapı verdi ,intten baktım hapı bırakınca adet olunur diyor
Anlamadım 🙄 aranızda kullanan varsa nasıl oluyor acaba ? Hapı kullandıktan kaç gün sonra adet olunuyor 🌼