edaa12 fışkırtarak kusmuyorsa problem değil fazlalık çıkartıyor diye biliyorum ben. Benim oğluma da başta aptamil kullandık fışkırtarak kustu hep hemen hemen her mamadan sonra. Mamayı değiştirip hipp aldık o da aynı sonuçlandı. Golden goat denedim son olarak ve çok memnun kaldık kusma, gaz, kabızlık yapmadı ve hala ondan devam ediyoruz.