20 aylık kızıma aptamil almıştık gazdan mahvolmuştu sonra hipp combiotic denemiştik ve çok memnun kaldık,hala içiyor.Ancak 1 aylık oğluma da hem meme hem mama giderken hipp combiotic deneyelim dedik,emdikten sonra üstüne içer içmez gazı başlıyor ve nerdeyse 2 saat sürüyor çocuk bir türlü uyuyamıyor,sonra yine yemek vakti geliyor tekrar gaz faslı derken bebeğim ne gündüz ne gece resmen hiç uyuyamıyor nerdeyse,sürekli bi kısır döngü içindeyiz.Gece sabaha kadar uyumadık çünkü sürekli huzursuz.Gazı kolay çıkmıyor,çıktığında da çok büyük atmasına rağmen bitmiyor karnında hep sesler var.Kızım hiç böyle olmamıştı,bugün mamasını değiştirelim diyoruz.Sizce sma alınca gaz sorunu azalır mı ? Hangi çeşidini önerirsiniz ? Benim durumu yaşayan var mı hipple ?