Yigitannesii dişse kesinlikle geçici bir dönem acıkmasını bekleyin, ek gıdalarında daha yumuşak, sulu yemekler verin maması içinde normalde mesela 3 saatte bir veriyosanız 4 saat e çıkarın ki acıksın açken alır mecburen. Benimki ne zaman ek gıda reddetse mamasını reddetse ya da normalde bitirdiği ölçüde mamayı bitiremese diş diyorum gerçekten de diş çıkıyor ama damağı yardıktan sonra normale dönüyorlar