Merhaba arkadaşlar,
ben aralık 2021 sezaryen ile doğum yaptım, aslında hemen kardeşi olsun istiyorduk fakat bildiğim kadarı ile en az bir sene beklemeli yara tam kapansın diye. Fakat doktorum biraz kafamı karıştırdı, yara 3 ayda kapanıyor risk olmuyor diye…
sizin bir bilginiz var mı?