15 aylık oğlum var bu zamana kadar asla beşikten başka yerde yatirmadim yanımızda dahi yatirmadim çocuk bir anda bizim aramizda yatmaya başladı yerine yatirinca ağlıyor nasıl önüne geçerim gündüzleri de uykusunu asla bölmeden uyurdu şimdi uyanıp ağlayıp tekrar uyumak istiyor biliyor bebeme😓🙄