Merhaba kızım 17 aylık ve ben 4 aydır çalışmaya başladım kızım uyumadığı her sürede ben evden çıkarken çok ağlıyo ve evin içinde dolanıp beni arıyormuş sonra normale dönüyormuş babannesi bakıyo şuan doğduğundan beri de hep görüyo onu çok alışkın yani bazen de anneme bırakıyorum acaba psikolojisini bu durum etkilermi ileride sıkıntı olurmu içim içimi yiyo ne yapsam bilemedim böyle olan varmı