Anneler benim sol gogsum saga gore biraz daha büyük sut nedeniyle bebegim11 aylık ve sagdan emince soldan süt sızma yapıyor ve üstüm ıslanıyor halbuki sizan göğsümü yarim saat once emmişti neden böyle oluyor bilen varmı süt damarlarında sorun olmasin basina gelen oldu mu?