bebeğim 14 aylık gecenlerde ateşlendi ateş düşürücü ve antibiyotik başladı allaha şükür ateşi 3 güne düştü antibiyotiğe devam ediyoruz ama 2 gündür çok fazla uyuyor normalde günde 1 veya 2 uyku yapardı 1 er saat şimdi 3 uyku yapıyor ve 3 saati buluyor acaba antibiyotiğin mi etkisi yada ne bilim değerleri flaanmı düşük aynı şeyleri yaşayan oldumu acaba normalmı bi kaç gün daha böle devam ederse doktora gidicem