doğumdan sonra emzirmek için çok uğraştım şimdi 19 aylık ve çalışıyorum nasıl bıraktıracağımı hiç sezemiyorum. İşten gelir gelmez anne demiyor memee diye bağırıyor, ve uyurken sürekli meme aramalarından artık yıpranmaya başladım. Sizler emzirmeyi nasıl bıraktınız.
