Gamzepoyraz55 Pirinç unu ve evde yaptığınız mamalar varsa nasıl yapıyosunuz bilgi verir misiniz. Tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum.
tenceretavakuskana Gamzepoyraz55 ıcıne avokado muz elma armut falan koyuyorum ben en fazla pırınc unu yerıne yulaf kullanıyorum daha cok zaten yaparsamda bu sekılde muhallbı yapıyorum soguk olunca tatlı nıyetıne yıyo😂