Dorukata1 Oğlum henüz emeklemiyo emeklemeye çalışırken sağ tarafını yumruk yapıp gücü sol taraftan aliyo kızlar ara sıra da sağ elini yumruk yapiyo neden olabilir
tenceretavakuskana Dorukata1 normaldır dıye dusunuyorum benımkılerde yaptı bı donem oyle sonra normal hale geldı gun ıcınde o elını altıf kullanıyosa hep yumruk halınde degılse endıseleneck bısey yoktur bence
Mugerrr Dorukata1 benim bebeğim de son zamanlarda elinin birini yumruk yapıyor. Bazen sağ bazen sol. Ellerini normalde çok aktif kullanır. Şuanda diş çıkarıyor ve sürekli ağlıyor alerjik de bir bebek. Ondan yapıyor diye düşünüyorum ama bilemiyorum.
tenceretavakuskana Dorukata1 bence normal dedıgım gıbı bemımkılerde yaptı gectı bı sure adapte olamıyolar zaten nasıl hareket edeceklerını cozduklerınde gecıyo
tenceretavakuskana Dorukata1 oraya bakmayın sız parmagım acıyo dıye baksam parmak kanserı cıkarım gun ıcınde o elını kullanımı normalse sureklı yumruk hakınde degılse sorun yoktur bence rahat etmıyosanız bı doktora goturun ama bısey cıkacagını sanmıyorum
Mugerrr Dorukata1 bir hafta sonra 10 aylık olacak. Arada tek elini yumruk yapıyor da böyle tam da yumruk değil. Normal olduğunu düşünüyorum.