selosunannesi ben 30 yıllık ömrümde şunu anladım geçen yaz tatili başıma gelenlerden ortalama ucuz bi güneş kremi ile tatile gittikçe güneşlendim. Akşamına eve geldiğim de yüzümde 2 yanağımda tam ortada ili tane fındık büyüklüğünde güneş lekesi çıktı. Tam tedavi başlıcakrkm hamile kaldım. Güneş kreminin 1 kere alın kaliteli alın. Benim gibi alık alık yüzünüzde 2 adet leke ile dolaşırsınız sonra 🤣🤣🤣