Henüz bir aylık bir kızım var. Uyurken bazen emerken sıklıkla ıkınıyor. Ben gaz sancısı diye düşünüyorum ama eminde değilim. Memedeykende yapıyor aynısını. Sıkıyor kendini ne yapacağımı şaşırdım doktor kontrolüne gidince soracağım ama yaşayan varsa bir zahmet beni rahatlatsın.🙄
Pişiğide var ondan mı acaba ? Kafamda deli sorular. 🥹