Aşırı kusmadan dolayı doktorumuz bunu verdi 25 ml anne sütüne ya da suya 1 ölçek atıp emzirdikten hemen sonra ver dedi. Fakat ben mama da kullanıyorum. Mama hazırlayacağım zaman kaç cc yapmalıyım mamayı? Farkeder mi? Bir de bunu kullanıp da kusması kesildi mi bebişlerinizin? Benimki emdiği gibi arka arkaya 3 4 kere kusuyordu