Dilaylaa bilgiye ulaşmak artık çok kolay, dediğiniz gibi bende internetin karanlık tarafından çok korkuyorum, her Bilgiye kolayca ulaşabiliyorlar, okuma yazma bilmelerine gerek yok sesli aratma yöntemiyle herşey Önlerine düşüyor, ileride bunlarla nasıl baş edebiliriz bilmiyorum şimdilik ne kadar uzak o kadar iyi
ilk 3 yaş zaten ekran görmemeleri çok önemli sonrası artık kontrollü ve bilinçli ilerlemek gerekiyor
yeğeninizden bahsetmişsiniz neden ağır? Eğitim almıyor mu