Herkese merhabalar bu sabah resmen elim ayagım tutmadı o kadar korktum ki imkanı yok onun ordan düşmesinin nasıl oldu hala inanamıyorum oğlumun dolabınınden üstünden kafasına buhar makinası düştü allahtan içi su dolu olupta daha agırlaşmadı boştu içi . Alnı ve kafasının önünde bıngıldak kısmına dogru hafif şişligi var onun dışında korktugu için 15 saniye agladı kısa sürdü aglaması ama ben hala etkisinden çıkamadım o kadar düşmesi imkansız bir yerdeydi ki dolabın arkasında duruyordu ön tarafa düştü sanki biri çıkmışta onu aşşagıya fırlatmış gibi çok korktum gerçekten şuan uyuyor gözlemliyorum onu