Nesli06 Grlnl 14 aylıkken 1 doz nimenrix vurulduk. Sadece huzursuzdu ateşi olmadı. Bu ay 2 doz olcak yada 2 yaşında olucak doktor bize bıraktı
Mavisimbenim Grlnl nimerix tek doz 1 yaşında yapılabiliyor bexsero 3 doz onu siz ayarlıyorsunuz ama doktor Osman gönülal var YouTube’da da çok erken önermiyor koruyuculuğu açısından 9 dan sonra 10-13-24 olarak karar verdik bizde kendi doktorumuzla
Grlnl Nesli06 aya göre doz değişiyor mu acaba? Bize doktor 10 aylıkken olabilir dedi. Sünnet oldu. Bizde uzattık daha zamanım var sanırım 12 aylık