Marinedeniz Bide lutfen kilosu iyi olan cocuklarinizi yazmayin yazacak olan varsa nispet yapar gibi gicik oluyorum
Aynen oyle bende burda cok görüyorum cok haklısınız sanki büyük marifetmis gibi kilolarini yazip dururlar ustelik obez sınırındaki bebekleri icin ay kilosu azmi sizce demeleri yokmu sasiyorum 😅bu arada benimde bebegim bisi yemiyor kilosu az oyunlarla ve farkli lezzetlerle yedirmeye calsiiyorum. Oyle hiraz daha fazla yiyor meyve purelerini cok sever meselah onu deneyebilirsiniz bide hero baby nin lezzet odullu mamalari var kasik mamasi onuda severek yiyor bi alin deneyin. Ben onun sevecegi seyleri bulana kadar bebek mamalerinin her cesidini aldim resmen malesefki yiyecegi seyleri bulana kadar baya zorlanıyoruz insallah faydasi olur bebeginiz icin. Bide princ unlu muhallebi kilo aldiriyor ben suanda onu veriyorum bir ayda 400-500 kilo aldi