n-h-g-g Kızlar merhaba bebeğim baş parmağıyla üst göz kapağını çizdi gözü şişti. Ne yapmalıyım ilk defa başıma geldi. Bebeğim dört aylık 🌸🌸
mamanveutdormir n-h-g-g ben böyle çizdiği durumlarda serum fizyolojikle temizliyorum zeytinyağla masaj yapıyorum yüzünü çizdiğinde. göz kapağınıda serumla temizleyin yinede dikkat edin 🤗
n-h-g-g 1balkizannesi biraz daha iyi teyzesi cizigi derin ama gündüze göre iyi 🥰 sağol canım sorduğun için 💗💕