Merhaba, benim oğlan da öyle yürümek istemiyordu elind3n tutunca bişe hemen emekle pozisyona geçiyordu ya da koltuk vs tutnarak geziyordu.
biz de eşimle karşılıklı oturduk , arada gel git yaptırdık. Eline de bişeyler vererek al bunu anne ver ya da babaya götür gibi şeyler yaptık.. Elinde oyuncak kumanda vs tutunca yürüdü öyle.
Bi de böyle deneyin isterseniz çünkü ayakta durabiliyor tutunarak yürüyomuş, biraz desteğe ve güvene ihtiyacı var gibi geldi bana 🥲
yagizalp10