Aldiba Ben aldım. Kalitesi üründen ürüne değişiyor acıkcası. Bazısı cok kalıteli. Oluyor bazısı ince olabiliyor. Bunu yorumlardan okuyabilirsiniz. Fiyat olarak da aslında burayla aynı artık 🥴 İstanbuldayım lc waikiki defacto VS 80 TL den asagı bişey yok. İndirim kovalıyorum.
Pat patın modellerini cok begeniyorum ben o yüzden alıyorum onunda indirimleri takipe diyorum ve bedava kargoları tabii 🤭 yoksa 110 TL falan kargo ücreti var