Littlebeybi aynısını yaşadım 35.haftada safra asidi yüksekliğinden hastanede yattım 36da acil sezeryana alındım, safra asidi plesantadan bebeğe veya içinde bulunduğu sıvıya geçip bebeği tehlikeye atabiliyormuş. Kızımda hareketleri azaldı ve sürekli kasılıp bir noktada toplanmaya dakikalarca öyle toplu durmaya başlayınca da perinatoloğumuz bebekte oksijen yetersizliği oluşmaya başladığını söyleyerek aldı zaten doğduğunda da oksijen desteği almak zorunda kaldı çok şükür 7 aylık şuanda Allah yaşayanlara yardımcı olsun 🙏🏻