Kızlar herşeye ağlıyor eğer ağlanıcak bişey yoksa sebep yaratıyor sırf ağlamak için hep böyleydi ama artık gerçekten abartmaya başladı aa ağlıyor hemen dediğini yapalım kafasını da da olmadık hiç bir zamn oyuzdn de hiç anlam veremiyorum niye böyle yapmaya devam ediyor tecrübeli ve aynı durumları yaşayan çözüm bulan varsa bir fikir versin yaaa