Merhaba 9 gün önce sezeryan ile doğum yaptim bugün dikislerin üst kısmında sag tarafta bı şişlik var agri yok bastırınca falan agrimiyor hala uyuşuk zaten yatarken kalkarken falan ağrı oluyor o da şişliğin üst kısmında internette normal yazıyor ama size de bi sormak istedim