Banaannede ya her sabah mutlaka oğlumun üstü sırıl sıklam oluyor o kadar ki sızdırıyor bizde de pişik vs yapmadı ama inanılmaz sızıntı yapıyor büyük tuvaletinde sızma olmuyor ama çişini etti mi sürekli sızıyor bez az dolsa taşma yapıyor anlamadım gitti . Oğlum 8300 gram 4 no kullanıyorum gayet tam oluyor hani bir büyük alsam budefa çok büyük olucagını düşünüyorum sleppy kullanıyorum arada malum ateş pahası olunca bunu indirimli görüp aldım ama hiç memnun kalamadım 😞