Evolit Melike_nehir anladım canım. İlk üç ay genel olarak düzen oturmuyo zaten. Kolik mi peki bebeğiniz?
Melike_nehir Evolit yok kolik bebek değil de üç gün öncesi kuru fasulye yedim o günden beri huzursuz öncesinde bişeyi yoktu tecrübesizlikten oldu olanlar😞☺️
Ereninannesi123 Melike_nehir zeytin yağı verebilirsiniz bir iki damla. Ben mamasina zeytinyağı damlatıyorum gaz damlasını da katıyorum gazını cikariyor rahat rahat ama kolik olduğu için yine ağlıyor yarım saat falan sürüyor ağlaması da
Melike_nehir Ereninannesi123 daha çok ufak diye zeytinyağı versemmi diye düşündümde bişey olursa korkusuyla vermemiştim
Evolit Melike_nehir hayır öyle düşünme. Benim bebeğim kolikti ama doktorum abartmadan her şeyden az az ye dedi. Sadece gazla ilgili olmayabilir zaten. Sürekli gelişim ve büyüme içinde. Her şey çok hızlı oluyo ve onun için çok kolay olmasa gerek 😌 kolik değilse işin çok kolay akışına bırak 🤗
Ereninannesi123 Melike_nehir ben doktorlara sordum hepsi kullanabilirsin dedi doğduğundan beri damlatiyorum mamasina zeytinyağı öyle rahatlıyor
Melike_nehir Evolit aynen her bebeğe gaz yapıcı şeyler ayrı diye duymuştum bu gaz yapan şeyleri kendimiz yiyince gaz oluyosa onları az tüketcem artık ☺️Üç günün içinde uyuduğum süre üç saat ancaktır ama güzel kızıma değer☺️🤗
Ereninannesi123 Melike_nehir d vitaminin içine damlatıp verebilirsiniz hem d vitamini kolay emilim saglar
Burciinn Melike_nehir poposu ılık suda kalacak şekilde poposuna masaj yapıp uyarın, karnına da aynı şekilde ılık su içinde masaj yapın, duş sonradı da yinr masaj yapın çok rahatlayacaktır. Su da olduğunca vakit geçirmeye çalışın ☺️
Melike_nehir Ereninannesi123 öyle de denerim sağolun bugün ağzına 3 damla damlattım suyla karıştırmadan hiç gaz sorunu yaşamadım ama bu sefer de aşı vuruldu sabah huzursuz baya hiç uyumuyo