Merhaba hanımlar dün doktor kontrolüne gittik boy kilo baş çevresi ölçümü falan yapıldı rutin kontroller yani orda ki doktor gelişimine iyi dedi bugünde sağlık ocağı kontorlümüz vardı sağlık ocağı hemşiresi zayrıf dedi 500 Gr kadar eksiği varmış her gitmemde canımı sıkıyorlar bu arada bebeğim 3 aylık erkek bebek 5800 kilosu boyu dün 60cm ölçüldü bugünde 63 cm ölçüldü ben anlamıyorum ya doğru düzgün kilo ölçümü bile yapmıyorlar dün hastanede tamamen çıkardım üstünü tam kilosuna bakıldı bunlar çocuğu öyle kıyafetiyle koyuyorlar sonra tahmini kilo yazıyorlar çok uzattım yani sizcede gelişimi geride mi