Mirayasel42 https://imgyukle.com/i/RQ7fNR https://imgyukle.com/i/RQ7wqe https://imgyukle.com/i/RQ707N zeytinyağı bebek yağı hepsini denedim ama gecmıyor hatta çoğalıyor taradım Konak tarağı ile başka bir yöntem var mı
Egeto Mirayasel42 bizde de basladı hemen zeytinyağı sürdüm beklettim dus öncesi sonra taradım dusta da kafasını iyice yıkadım sünger ile ardından yine taradım ilk seferinde baya azaldı
goktugmehmettt Mirayasel42 zeytinyağı besler canım daha düşünsenize zeytinyağını saçımıza neden sürüyoruz beslensin uzasın diye zentinyağı dahada çıkartır bebek yağı sürün yarım saat bekleyin duş aldırın geriye tarayın bu işlemi 4 kere yapın gidecektir emin olun yada çok şikayetçiyseniz musteşanın konak şampuanını alın
DemetF Mirayasel42 cnm cocuklar icin dis fircasi varya yumusak basli yagi surdukten sonra onunla fircala nazikceben burda birinden duymustum yaptim taraktan daha cok ise yaradi
Fzehra Mirayasel42 benimde oğlumda wardi zeytin yağına bi çay kaşığı karbonat attı kayınvalidem biraz bekletti sonra taradı ve hiç kalmadı..
Zlyhky11 Aynısı boz de de var yeni fark ettim Bi ara geçti geri başlamış yarın sağlık ocağına gidecem doktora gösterim bi
Bahar8686 DemetF ben de yumuşak fırçalı diş fırçası kullanıyorum. Bebek yağı sürdükten 1 saat sonra saçı arkaya dogru tariyorum. Postu açan arkadaşıma yazayım , Zeytinyağı besler tavsiye etmem.
Wastermellon14 Mirayasel42 mustela köpük şampuan kullan banyodayken ıslakken önce fırçala saçını sonra ince tarakla hassas tara benim oğlumda öyleydi tabaka halindeydi artık bu şekilde geçti ama hergün hergün yaptım ve banyodan bir saat önce kafasına zeytinyağı sürüp yine bebek fırçasıyla fırçala faydasını göreceksin umarım düzelir kafa çevresinin de büyümesini geriletiyor biz çok çektik
Guzelanne34 Canım zeytinyağı bol sürüp bekle sonra sarı taraklar varya eskiden olurdu onunla ve ya o tarz tarakla tersine tara bol bol tara çok faydası oluyor
Esmaaydemir Merhaba bende de aynı sorun var kalın müstelanın Konak taragıyla hafifçe taradım kızımın saçı geldi konakla beraber. Sizde de saç dökülmesi oluyor mu ?
ebz09 Esmaaydemir konaklar saça yapisiyor bizde de oldu birde normal bebeklerde saç dökülmesi Kac aylik
Gizemalp Esmaaydemir oldu bizimde üstünde katman gibi kaldı nerdeyse bir aydan fazla olucak hala bitmeyen bir konakla mücadele ediyorum ve kafa derisi kuruyor