sabirsizbebek15 başlarda sadece sağdım emmiyordu ve iki göğsümden toplam 20 ml çıkıyordu ilk zamanlarda. Bebeğim hiç emmedi bende az olduğu için mi acaba diye düşünüyordum ama değilmiş, bebeğin başlarda içmesi gereken zaten o kadar. Az az ve sık sık besleniyorlar midesi daha çok minik. Sen sağdıkça çoğalacak o. Sütün çoğalırken onun midesi de eş zamanlı büyüyecek. En doğru bilgiyi doktor verir ona sor ki için de gönlün de rahat etsin 💕