Ozlem2904 Bugün alerjiye götürdük pzrtesi olmuştu asi Dr rota geçirdiğini söyledi aşı sonrası. Sizdede böyle oldu mu? O kadar huysuz ki 2.dozu yaptırmak istemiyorum hem huysuz hem çok kusuyo.
Mamasboy Ozlem2904 benim oğlumun da göbeğinde döküntü ve kızarıklık oldu doktor cildi hassas bol bol nemlendirin dedi. Aklıma aşı gelmedi hiç ondan mı acaba. 3.ayda aşıyı olduk aşıdan bir 2 3 hafta sonra çıktı.
Nefeess Ozlem2904 ayda rota aşısı yaptırdık 3-4 gün sonra bacak ve kollarında döküntüleri sinek ısırmıs gibi benekler oldu bir doktor rota aşısı sonrasında normal dedi biri rota aşısı yapmaz süt ve süt ürünleri alerjisi dedi beni diyete soktu 🤔 pazartesi alerji doktoruna gideceğiz bakalım o ne diyecek
Meri-Meri Ozlem2904 bende ilk dozunda zorluk yaşadım ishal vs şimdi de ikinci dozu yaptırmaya götüreceğim mecbur yarım kalsın istemiyorum aşıları ama korkuyorum da 😔
Ozlem2904 Mamasboy bizde 3.aydayiz aşının ertesi günü başladı dokuntuler 2.gun belirgin şekilde arttı
Ezgnrgs Bizimde kaka da kan olmuştu. Uzun süre sürdü. Bağırsak florasini etkilediği için. İkinci dozda aynisi oldu ama çok uzun sürmedi. İnşallah sizinde en kısa sürede geçer.
Ozlem2904 Nefeess alerji Dr u görür görmez rota geçiriyor dedi bende aşıyı pazartesi olmuştuk dedim. Oda aşıdan hastalık taklit yapiyo dedi 1 haftaya geçermiş
Nefeess Ozlem2904 Rotaya yakalanan çocuklarda döküntü oluyor muymus? Evet aşının 9-10. gün kendiliğinden geçti