Snowglobe Pirayeada gereksiz mi. Burda kaç tane post gördüm zehirli ishal den hastanelik olan bebeler.
Guledanur Pirayeada ücretinden dolayı birçok kişi öyle görüyor halbuki doktorların dediği hiçbir aşı gereksiz değildir 2 seferlik birsey sonuçta yapılmalı diye düşünüyorum
Bgs Pirayeada gereksiz mi bu özel aşıları olmayıp gereksiz deyip hastanelik olan hatta ölümle sonuçlananları gördüm duydum maalesef. Bütün özel aşıları yaptırdım evet çok pahalı ama devlet hastanesindeki doktorlar,özel hastanedeki doktorlar, sağlık ocağındaki doktorlar bile insiyatife bırakılmamlı bu özel aşılar mutlaka yapılmalı dedi. 2 farklı menenjit aşısı dahil hepsini yaptırdım
Eminerd Pirayeada valla bilmem kaç tane rota virüs oldu bebeğim dua edin diye post açılıyor. Neye göre gereksiz kime göre gereksiz ??
stnnfbbdbdv İsterse 1000 TL olsun durumumuz olsa da olmasa da çocuklarımızın sağlığından önemli mi hastanede 2 hafta yatmasından daha mı önemli para ? ki çoğu ölümle sonuçlanıyor aşıya harcadığımız paraları nelere nelere harcıyoruz hiçbir aşı gereksiz değil yaptırın lütfen ❤️
goktugmehmettt Pirayeada Valla hastaneye gidip o parayı vermektense giderim aşısına veririm ne kadar olursa olsun yaptırıcam benimde önünüzdeki ay yaptırmam gerekiyomuş
Burcu60 Pirayeada biz yaptık hiç pişman olmadım amcanın ikizleri vardı ikiside 1 hafta hastanede yattilar siz düşünün bence o para hastaneye gideceğine aşıya gitsin çok pahalı evet biz yaptırınca 200 di
Fusunf Pirayeada 3.ayda yapılıyor sanırım bende yaptırcam arkadaşım yaptırmamış mesela gerek yok diyor biz o aşıyı olmadık birsey oldu mu olmadı diyor 🤷♀️
ozgebalc Pirayeada ben bugün rotanın ilk dozunu yaptırdım. Normalde önümüzdeki ay olması gerekiyordu ama doktorumuz bahar geldi park bahçeye çıkacaksınız önlemimizi alalım deyip önden yaptı. Önemini siz düşünün bence gereksiz bişey olsa böyle düşünüp önden yapmamızı ister miydi? Herkes ücretli olduğu için gereksiz diyor. Ama her şeyden kesip bebeğin sağlığına harcanabilecek bir miktar
Sessizol Pirayeada kesn yaptır psrs daha kıymetli değil yavrundan hastalığa yakalnınca 3 ay hastanede yatan bebekler gördmm lütfen cahil insanlaroçı dinleyipte kararlar vermeyinn doktordan daha mı iyi biliyorlar ya
Haffuse Tatil plani, ya da gezip tozma planlatimiz olsa yatiriridik kesinlikle, Ama huysuz kizim, evden disari xikmak istemiyor, ve gorustugum kisiler de yakin ailem, gerek duymadik doktorumla birlikte…
Kesici Pirayeada gereksiz değildir elbette. İlk kızımda dr söylememişti bende bilmiyordum duymamıştım. Vurdurmadım 7 yaşında şükür yaşamadık. Oğlumda alerjik bir bebekti pek çok şeye alerjisi vardı yaptırtmadı dr öyle. Vurdurabiliyorsanız vurdurun lakin vurdurmazsanız hastalanır ölür vs diyip maddi olmayan nedenlerle vurduramayanları da üzmeyin lütfen. Aşı olsun olmasın herşey çocuğun bünye ve bağışıklığına da bağlı.elimizden gelen önlemi alacağız takdir Allahın
ebz09 Bu aşıyı karşılayacak gücü olmayanlar gereksiz mi acaba diye kendini rahatlatıyor. Aslinda gerekli. Ama cocuk cok gezen tozan herkesle görüşen biri değilse bisey olmayabilir. Sadece benim tek kızdığım bu aşıları devletin karsilamamasi. Menenjit ve rota virüsü aşıları biranonce devlet bünyesinde ücretsiz olmalı.