Kızlar hayırlı ramazanlar,
Oğlumun 1 yaş muayenesi için çam sakura şehir Hastanesi’ne randevu aldım. Açıkçası ilk defa genel kontrol için devlet Hastanesi’ne götüreceğim. Aklımda birçok soru var. Artık 1 yaşına girdi, demir takviyesine devam mı, gelişimi olması gerektiği gibi mi, kan değerleri iyi mi vs.
Yani ben hiçbir şikayetim yokken genel rutin kontrol için bunları isteyebiliyor muyum?