Eyment 3ay 9 günlüğüz arada bir gözü hafif içe kayıyor. Doktor 3. Aya kadar normal dedi. Bu durumu yaşayan varmı
basaksahinx Eyment göz bebekleri büyük olduğu İçin şaşı geliypr size demişti doktorum bi yakınıma cidden büyüdükçe geçti çocuk